Page 10 - فصلنامه فرهنگی- خبری شماره 8
P. 10

‫شماره هشتم‪ :‬تابستان ‪1399‬‬

                                                         ‫برند گردشگری ایران در ذهن مخاطبان جای گیرد‪.‬‬           ‫با بنیاد ایران‌شناسی‬
                                                   ‫همچنین دکترمحمد بهرا ‌مزاده معاون پژوهشی بنیاد‬
                                                   ‫ایران‌شناسی که به‌عنوان عضو شورای علمی و صاح ‌بنظر‬
                                                   ‫فرهنگی در جریان تدوین سند موصوف قرار داشته است به‬
                                                   ‫دعوت وزارت میرا ‌ثفرهنگی‪ ،‬گردشگری و صنای ‌عدستی‬
                                                   ‫در این جلسه حضور داشت و به تبیین اهمیت و دلایل‬

                                                         ‫انتخاب لوگو و شعار برند ملی گردشگری پرداخت‪.‬‬
                                                   ‫لوگو و شعار برند ملی گردشگری ملهم از اساطیر‪،‬‬
‫عناصر نقشی‪ ،‬ب ‌نمایه‌های ادبیات ملی و مقتبس از ریشه جلب سرمایه و گردش اقتصادی کشور در سالیان پیش‬
‫واژگان پارسی است‪ .‬این سند به معرفی توأمان سرمایه‌های از وقوع بیماری فراگیر کوید – ‪ ،19‬درآمدی معادل بیش‬
‫گردشگری کشور و مفاخر فرهنگی ایران زمین به جهانیان از یک پنجم درآمد متوسط حاصل از صادرات نفت خام‬
                        ‫یاری خواهد رسانید‪ .‬صنعت گردشگری در لایه پنهان کشور را به‌همراه داشته است‪.‬‬

‫ ◙فعالیت‌های واحد تحصیلات تکمیلی‬

 ‫ ◙فهرست عناوین پایا ‌ننام ‌ههای دفاع شده‬              ‫ ◙برگزاری جلسات دفاع غیرحضوری‬
     ‫دانشجویان در مقطع كارشناسی‌ارشد‬                   ‫از رساله دکتری و پایا ‌ننامه دانشجویان‬

‫*علـی مشـهد ‌یرفیع‪ ،‬بررسـی تطبیقـی مجالـس‬                         ‫كارشناسی‌ارشد‬
‫دربـاری دول ‌تهای صفوی‪ ،‬عثمانـی و گورکانیان‬
                                                    ‫در پایــان نیمســال دوم ‪ 1398-99‬در مجمــوع‬
    ‫هنـد (سـد‌ههای ‪ 12 – 10‬هجر ‌یقمـری)؛‬            ‫‪ 19‬جلســه دفــاع غیرحضــوری از پایا ‌ننامــه‬
‫*الهام آ ‌لاحمد‪ ،‬جایگاه ایران در تجارت و بازرگانی‬   ‫کارشناسی‌ارشــد و جلســه پیــش‌ دفــاع از رســاله‬
                                                    ‫دکتـری بـا حضـور اسـتادان راهنمـا و مشـاور‪ ،‬اسـاتید‬
     ‫جهانی در عصر صفوی با تأکید بر سفرنام ‌هها؛‬     ‫داور و نماینــده تحصیلات‌تكمیلــی در محیــط ‪Adobe‬‬
 ‫*بیتا بختیاری‪ ،‬زندگی روزمره در روزگار هخامنشیان؛‬   ‫‪‌Connect‬برگـزار شـد‪ .‬شـایان ذکـر اسـت‪ ،‬جلسـات‬
‫*مژگان کجوری‌‪ ،‬اسکندر ازنگاه ایرانیان(از اوایلدوره‬  ‫دفــاع بــا همــکاری بیــش از ‪ 69‬تــن از اعضــای‬
                                                    ‫هیئت‌علمــی دانشــگاههای همــکار و بــا حضــور‬
                      ‫اسلامی تا دوره معاصر)؛‬        ‫دانشـجویان از طریـق لینـک در اتـاق مجـازی انجـام‬
‫*گلزانهعبدالخالق‌‪،‬شواهدیازفرهنگوتمدنایراندر‬         ‫شــد‪ .‬خانم‌هــا پــوران طاحونــی‪ ،‬زهــره زرشــناس و‬
‫کشور قرقیزستان با تأکید بر منابع روسی و قرقیزی؛‬     ‫فریبــا افــکاری ب ‌هعنــوان نماینــده تحصیلات‌تکمیلــی‬
‫*زهـرا صالح ‌یزاد‌همنشـادی‪ ،‬تحلیل محتوای نسـخه‬      ‫در ایــن جلســات‪ ،‬کنتــرل مــوارد آئی ‌ننامــه‌ای و اداره‬
‫خطی «واقعات اتفاقیه در روزگار» شـریف کاشانی‬
                                                                           ‫جلســه را برعهــده داشــتند‪.‬‬
   ‫(آغـاز تاری ‌خنـگاری مصور عصر مشـروطه)؛‬
‫*انسـیه نجـارزاده‌‪ ،‬خلی ‌جفـارس‪ ،‬دیـدارگاه انسـان‬

                                                                                                               ‫‪8‬‬
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15